Älsa & Ästher

Alla inlägg den 4 november 2008

Av Annica - 4 november 2008 09:21

Ästher har urinvägsinfektion.....började igår kväll, hon sprang och kissade konstant och till slut kom det inget när hon försökte. Vi gick och la oss igår kväll men jag hade på känn att det inte skulle funka. Mycket riktigt halv 12 vaknade jag med ett par tassar rätt i ansiktet, hon var nödig.Duktig hon är som talar om=) Gick ut med henne och sen stannade vi nere på soffan hon och jag. Sen har det gått i ett hela natten, hon har sprungit ut och kissat en gång i timmen stackarn, när hon sen skulle försöka sova mellan vändorna så har hon legat och gnällt, jag har precis hunnit somna när hon väckt mej! Provade febern på henne i morse och hon hade lite. Ringde Veterinären som skrev ut penicillin som jag ska hämta på eftermiddagen....HOPPAS nu att dom har hemma, har ju haft otur med sånt flera gånger. Usch jag känner mej alldeles snurrig i huvudet, känns som om jag partat hela natten=). I morse när Kenneth kom ner talade jag om att Ästher sprungit ute hela natten och att vi knappt sovit nåt.....då går han till Ästher och klappar henne och tycker synd om henne.....mej tyckte han inte synd om tydligen, hahaha.....skit gubbe är han=)

Lägger in 2 gamla bilder på Ästher....herregud man kan ju inte tro att det är Ästher, ja förutom i papperskorgen då=) den har hon svårt att låta bli än idag men nu får hon inte plats i den iallafall=) Nä nu måste jag jobba lite!


 Ästher 8 veckor

Ästher i papperskorgarna

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards