Älsa & Ästher

Alla inlägg den 21 november 2008

Av Annica - 21 november 2008 07:16

Det närmar sej=) Vi ska ju till Stockholm i början på december och titta på utställningen där, börjar  bli tradition nu att åka dit tillsammans med Edsby folket, vi åker på fredagen och blir kvar till söndagen. Ska bli såååå kul, men den här gången tänker JAG INTE gå på bandy=)och INTE äta på danska restaurangen bara så ni vet!!!!! Sofia min bästa hundvakt ska ju vara här med vovvorna=) hon kommer nog INTE vilja vara hundvakt ett bra tag efter det antar jag så jag ska passa på att njuta av ledigheten=)

Nu har jag suttit här i 10 min och hundarna är i sovrummet och jag hör ett ljud....jaadå Ästher har slaktat en skumgummidyna som Älsa ligger på=) Inatt skulle Ästher ut igen och hoppade på mej, jag försökte inte låtsas om henne i förhoppning om att hon skulle gå runt till husses sida istället...hihihi....mycket riktigt DUKTIG vovva det gjorde hon jag hörde hur hon diskade honom i hela ansiktet och svansen gick som en propeller....han fick vackert följa med henne ut och jag rävsov=) Ja det kunde han gott göra för dom gångerna han varit med nån hund ut på natten under alla år så kan man räkna dom på en hand!! Suck nu måste jag sluta skriva för nu kommer Ästher med min morgonrock i munnen=(


 






 



Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards