Älsa & Ästher

Alla inlägg den 26 november 2008

Av Annica - 26 november 2008 17:28

Ja käre nån Ästher blir 7 månader idag!! Vart tar tiden vägen? Hon är då inne i en riktig spökperiod=) Var ute nyss i mörkret och satte upp julbelysningen i granen och båda hundarna var med...Ästher stack iväg en sväng på tomten och kommer tillbaka i full fart för att tvärstanna så det nästan blev däck skrik=) och hon började skälla sitt dova skall och fnysa....spöket hon såg det var JAG=).....när hon insåg att det inte var ett riktigt spöke utan matte som stog där blev hon så klart överlycklig=) kocko hund=), hon kan även börja fnysa åt skuggor hon ser när vi är ute på kvällspromenad=) så visst är hon i en riktig spökperiod där det mesta kan vara livsfarligt=)

Jag cyklade in på konsum och skulle handla och dom hade lösgodis för 4:90:- kg så jag blev så sugen så jag plockade i lite i en påse.....när jag kom till punsch pralinerna och stoppade i skeden så RASSLADE det bara till........kartongen gick sönder och det öste ner praliner på mina skor......vet ni hur många punsch praliner som finns i en kartong?? Ja jag vet nu iallafall att det finns MASSOR.....piiiiiiiiinsamt=) jag sa till iallafall så dom fick sopa upp dom=)

Inatt skulle hon ut halv tre=( förstår inte vad hon fått för sej? Sen fick jag nästan inte in henne för det var tydligen såååå skönt ute att hon satt och höll för öronen när jag ropade.....jag fick gå ut och hämta henne!! Sen hade jag jättesvårt att somna om, när klockan ringde kl 5 så sov hon så skönt så att jag fick tjata ner dom när vi skulle åka och jobba=) skithundar=)



 Sigge & Ästher nästan lika stora


Ästher tycker Älsa ska vara tyst

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards