Älsa & Ästher

Alla inlägg den 12 november 2008

Av Annica - 12 november 2008 18:15

Har insett att Ästher är tromben i mitt liv=) hon far fram som ett jehu och tar allt med sej i sin väg=)....idag fick jag återigen ett skratt anfall på jobbet....jag hade precis tömt min hålslagare i papperskorgen, det blir ju en del små pappersprickar när man tömmer en sån.....sen hörde jag en rejäl fnysning....Ästher hade så klart stoppat näsan i papperskorgen vilket hon gör dagligen på jobbet.....hon tittade upp och hade fulla näsan och munnen i såna där prickar, såg så rolig ut, men innan jag fått fram kameran så hade hon ju så klart tappat dom flesta eller svalt dom=)

Här om dagen så var vi tvugna att ta hit en som spolade avloppet där vi släpper ut badvatten, det är så att när vi släppt ut badvattnet så har det runnit upp igen=) jag har kollat men inte hittat nåt, när han kom så skojade jag lite att det är säkert hundhår som sitter fast nånstans, han tittade på mej och såg inte alls road ut....efter ett tag så går jag in och frågar hur det går....han spänner ögonen i mej och säger att jaaa jag har hittat hundhår och KVINNOHÅR?! Jag höll ju på att dö av skratt men högg mej i läppen för jag asocierade ju så klart till nåt annat hår jag, jag försökte men varför tror du att det är kvinnohår? Jo sa han för att vi karlar har inte så långt hår=) men man säger väl bara hår och inte kvinnohår det lät ju såå kul, sen sa jag jaha och hundhår då? Då frågar han mej om jag släpper ner hundhår där? Nej försöker jag ursäkta mej inte släpper ner....jag duschar ju dom där....då tittar han förebrående på mej och säger....MEN DET KAN DU JU INTE GÖRA släppa ner hundhår där! Jamen så ofta duschar jag ju inte hundarna försökte jag men han såg då bara förvånad ut=) ja se karlar=)

Idag åkte tromben in i duschen då hon luktade allt annat än hund=) MEN det ska jag inte tala om för avloppsmannen=)


Hjälper matte på jobbet

Älsa hjälper också till

Tromben med prickar=)

zzzz..

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards