Älsa & Ästher

Alla inlägg den 24 november 2008

Av Annica - 24 november 2008 19:14

Japp jag har varit på övning tillsammans med räddningstjänsten och ambulansen=) Ja nu slapp ju jag öva men fotade iallafall i värsta tänkbara väder=( snön yrde och det blåste så fotona blev ju där efter......blev tillfrågad av Sven Thomsén som är fotograf/reporter på våran lokaltidning NLT om jag ville följa med, klart jag ville det, det var meningen att vi skulle vara " ivägen" så mycket som möjligt allt för att sätta press på räddningsledarn men han skötte sej bra och körde undan oss ett antal gånger, nu är jag ju glad att det inte var på riktigt för då lovar jag att jag INTE skulle ha fotat, Sven var också tydlig och talade om att han annars inte var så här "jobbig", men kul var det att se hur dom jobbade och slet, jag är också glad att jag inte jobbar varken inom räddningstjänst eller ambulans oj vilket jobb dom gör! Lägger ut några foton som inte är bra men vad gör man åt snöflingor som ser ut som dasslock när man fotar=(.








Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards