Älsa & Ästher

Alla inlägg den 5 november 2008

Av Annica - 5 november 2008 17:45

Nu är Älsa kastrerad. Operationen har gått bra, vi väntade tills Älsa somnat sen åkte vi, fick komma tillbaks om 1,5 timme. Älsa låg och vilade men när hon såg oss så viftade hon på svansen så där trött ungefär som jaha kommer ni=) lilla skruttan=) sen satt vi med henne ett bra tag så hon fick piggna till, hon gick för egen maskin ut till bilen där vi lyfte upp henne, när vi kom hem såg hon ut som.....gääääsp....nej jag orkar inte gå....så vi fick vackert bära henne in från bilen=) när vi kom in så satt jag mej med henne på golvet och pratade med henne då fick jag en STOR puss=) tror hon tyckte det va skönt att va hemma! Ästher verkar som hon inte fattat att det är nåt konstigt med "syrran". Gick på byn med henne när jag väntade på att Älsa skulle bli färdig, det var "värsta" rusningen...hahaha.....mycket bussar, bilar, folk i farten. Jag fick ett skrattanfall när vi mötte en mamma med sitt barn i barnvagn, inte så gammal kille.....när vi möttes så sa han bäääää och pekade på Ästher.....mamman såg lite förlägen ut och talade om för sin lilla kille nej det där är inget får.....oj vad jag skrattade, Ästher tyckte matte var jättekul när hon skrattade, hon skulle bara veta vad hon nyss liknats vid=)

Tjocksmocken Sigge alias "Tyson" har slagits=( nu var det längesen men han ger tydligen aldrig upp.....ja det var "bara" örat denna gång som var lite till tufsat=) undrar hur många gånger han slagits??? Vill jag inte veta heller=)

Inatt ska jag sova nere med "barna" ifall Älsa vill ut fler gånger så slipper hon ränna i trappen i onödan, Ästher och jag var bara ut en gång inatt...skönt=)


Trött liten skrutta

Sigge alias "Tyson"

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards