Älsa & Ästher

Direktlänk till inlägg 31 december 2009

Nyårsafton

Av Annica - 31 december 2009 07:03

   Ja helt plötsligt är det nyårsafton! Det ska vi fira i torpet, så skönt att vi har det så vi slipper raketer och smällandet för Älsas skull, Ästher vet jag ju inte om hon reagerar, hoppas att hon aldrig blir smällrädd för de är såå fruktansvärt när dom blir rädda...usch jag minns flera nyår då både Signe o Älsa varit jätterädda, provade med både Dap och lugnande tabletter men det hjälpte inte.

Igår hade vi ju kalas för Älsa, tror nog att hon var nöjd, hon fick både paket och gräddtårta  men gissa om det var ett Bollnästroll som var avis för att inte HON fick öppna paketen!!

den här blåa mjukisen fick hon av "moster" o pelle..JAG vill ha den säger Ästher

Glöm det säger Älsa

paket från Sofia med hundgodis i..Älsa håller på att spricka av stolthet

sen ett stort paket från brorsan Eddie..

ojoj så spännande..

Älsa är koncentrerad..

Bollnäsa vill såå gärna hjälpa till

snart har hon fått upp det..

får jag se vad det var säger Bollnäs

se men inte röra säger Älsa

Ästher snokar vidare

och nu kan hon inte hålla sej längre..

hon bestämmer sej för att öppna "godis"påsen

sen var det dags för tårta

hann inte ta nån bättre bild för tårtbiten var borta i ett nafs

jag skulle ta en bild på den roliga åsnan som Älsa fick av Eddie..kolla vem som försöker tjuva den  


Få se om jag bloggar nåt mer från torpet idag annars önskar jag er ALLA ett

Gott Nytt År och var rädda om era husdjur så dom INTE blir skrämda av raketer och smällare!!                          


                        


 
 
Ingen bild

Ylva

31 december 2009 08:03

Förstår att Pirayan blev avis hon har ju sen dag 1 tyckt att hon ska vara först ( det lilla Spöket) Hur som helst så tror jag det är bara du o jag som har en förmåga att gå upp tidigt helg som vardag, tror vi är lika på att tycka att visst är det kul med nyår o allt.... men.... visst är det väl skönast när allt är som vanligt. Kram o Gott nytt Ylva O Petterson

 
Ingen bild

Lena Backman

31 december 2009 09:09

Ni ser ut att ha haft ett roligt kalas...till Bollnäsas stora förtret =) Håller tummar o tassar för att vi alla hundägare slipper alltför mycket smällande!

 
Edith

Edith

31 december 2009 10:40

Vilka fina presenter du fick Älsa, men du kan väl låna ut en till Bollnäsa. Gott Nytt År till er!

http://www.parisercollie.blogg.se.

 
Bamse och Valle

Bamse och Valle

31 december 2009 11:13

Vilket kalas ni verkar ha haft. Både fina presenter och vilken härlig tårta. Bollnäsa är som mig Bamse, Valle tar alldelens för lång tid på sig att öppna paket. Så jag måste bara hjälpa till. Ha ett Gott slut och Gott Nytt År. Nospussar

http://mrbamse.bloggagratis.se

 
Therese & Atlas

Therese & Atlas

31 december 2009 14:02

Oj, vad paket Älsa fått, förstår att hon vill ha dem själv ;) Alla hundar verkar tycka det är så roligt att öppna paket. Gott nytt år önskar vi!!!

http://www.atlas.blogg.se

 
Anette med Flock

Anette med Flock

31 december 2009 14:03

Åhh vilken fin tårta Älsa fick smakade nog gott...fina presenter tror hon njöt av att vara uppvaktad och lilla Bollnäsan inte fick ha all uppmärksamhet:=))
Gott Nytt År på er allihop

http://www.activeassar.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 9 juni 2016 06:39

Torsdagen den 26 maj gick den finaste kattastrofen sin sista rond 16 år gammal   han fick fel med sköldkörteln hypertyreoidism och alternativet skulle vara att börja medicinera honom och åka på täta veterinärkontroller för att kolla att medicinen var...

Av Annica - 28 april 2016 08:44

Ja i tisdags fyllde mitt älskade galna roliga Bollnästroll 8 år!!!! Otroligt vad åren går, men själv känner hon sig nog som en unghund...och det är väl det jag tror att hon är också      men jag minns som igår...vilken terroristvalp hon var  ...

Av Annica - 15 april 2016 06:39

Ja nu är jag trött på mina grannar...     Neeej jag skojar bara   men skulle vilja ha något plankliknande mellan gårdarna, som det är nu innan det blir grönt så retas våra hundar med varandra så man kan bli galen (galnare) jag har min ytterdörr så nä...

Av Annica - 12 april 2016 08:47

Ja idag har jag en skitlista   Nr 1: Kennelhosta som tydligen går här nu Nr 2: Hundägare som har sina hundar lösa som rusar rätt på när man kommer och går med sina egna i koppel    Nr 3 : Bajs   ...Ästher väckte mig kl 3 och skulle akut ut...då...

Av Annica - 11 april 2016 18:24

Ja nu har det gått några månader sen jag skrev något på denna sida, tänker iallafall ibland att jag ska skriva men sedan blir det inte av. I lördags var jag till Ludvika och kollade på hundutställning det var roligt fina hundar och trevligt folk at...

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards