Älsa & Ästher

Alla inlägg den 6 april 2009

Av Annica - 6 april 2009 15:33

Nu har jag pratat med veterinären i Falun. Dom ville ha Ästher kvar i natt också, hon mår mycket bättre och har röntgats om 3 ggr. Kontrasten ligger kvar på ett ställe men så pass långt ner i magen så det som finns där ska förhoppningsvis komma ut den naturliga vägen! Men hon får fortfarande dropp för säkerhets skull och skulle nu börja få pyttesmå portioner mat, känns skönt ändå att hon får stanna en natt till, för tänk om jag hämtat henne för tidigt och det skulle ha börjat igen!! MEN det är såååå jobbigt att hon inte är hemma här. Herregud det är så lugnt så det är inte sant, hon är ju virvelvinden i mitt liv=) Dessutom är Älsa pälsa ledsen....hon går runt och piper=( tänk att dom saknar varandra så mycket. Veterinären sa även att Ästher var en försiktig dam...ja det är hon mot främmande, jamen vad bra sa hon då vet jag att det inte beror på att hon mår dåligt...bollnästrollet längtar väl så klart hem, undrar vad hon tänker, jag menar att bli lämnad med vilt främmande människor och inte få vara ute så mycket som hon vill! HOPPAS nu att det verkligen ordnar sej och att det som nu finns i magen kommer ut! Sen tror jag hon ska få munkorg på sej....hihihi...tänk vad arg hon skulle vara då!

Japp nu blir det en lång natt till att vänta....dom ringer igen i morrn! Väldigt gullig hon som ringde, det är skönt att det inte är en superstressad suring som ringer, men jag har då haft tur med alla veterinärer jag har träffad dom gånger vi vart både till Falun och Strömsholm.

TACK ALLA ni som skrivit i bloggen ang Ästher...sånt värmer ska ni veta

KRAM till er ALLA!!!

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards