Älsa & Ästher

Alla inlägg den 11 april 2009

Av Annica - 11 april 2009 18:01

Härligt väder!!!! Helt underbart! Och helt underbart att Bollnästrollet Ästher mår bra!!!! Jag törs knappt säga det för jag är ju så klart rädd att det ska börja igen! Men näää det ska jag ju inte tro...nej tänka possitivt ska man ju=)

Hon vill busa med Älsa igen och det måste ju vara ett tecken på att hon mår bra igen. Hon får det också för hon har inga restriktioner på den fronten, hon har fått lite mer vatten att dricka / gång idag också och det är inga problem, men hon får ljummet och inte iskallt än så länge. Idag har jag haft lite tassvård ...inte lätt på ett bollnästroll vill jag lova....hoppas att inte Ylva kommer hit på några dagar och ser hur bollnäs ser ut...hihihi....

Nej nu ska jag kolla på travet på tvn och se om jag och Carina T vinner nåt denna gången då=))) sen ska jag äta min janssons frestelse...mums...Kenneth är på Romme travbana och kollar V75 live...undrar om han vunnit nåt?....eller hur mycket han "mumlar" när han kommer hem=)...alltså mumlar av för mycket whisky "kanske" ;)

snygg brudarna=)

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards