Älsa & Ästher

Alla inlägg den 26 april 2009

Av Annica - 26 april 2009 20:05

Ja må hon leva uti hundrade år=)

Japp idag fyller min älskade Bölelejonet Orkidessa Kakmonster " Ästher" Bollnästroll 1 År=) vi har firat med att gå på en tidig lång skogspromenad i torpet och Älsa och hon passade på att ta en rejäl spadag!!!! Fyyy bubblan så dom såg ut...hihihi...tur att ni inte kan känna lukten, det har avverkats uppe i skogen och det har ju så klart bildats "små" rejäla diken med mycket snusk i.....jag tror dom provade alla diken....=) sen när vi kom hem så fick dom grillad korv på kiosken=) mycket uppskattat! Sen så var jag ju tvungen att duscha dom....taskigt när det är födelsedag o allt men fy jag var tvungen, höll på i flera timmar att få bort det som torkat fast, borsta duscha borsta duscha och föna dom....känns i ryggen nu vill jag lova=)

här har hon precis blivit skrämd av en uppflygande orre=)

måste kolla vart orren tog vägen!

perfekt sa Älsa här har räven bajsat=)

hjälps åt med pinnen

nu busar vi

åå så skönt

gott vatten

Älsa plaskar

kapplöpning

mera rull

Ästher undrar om matte vill med i..näpp det ville jag inte=)

snygga ben

snygga Bollnäs ben=)

Älsa har kamoflerat sina ben

Älsa är nöjd med sin inpackning

mysiga vovvisar

dom luktar inget vidare ska jag säga er=)

skit race

snygga brudar

va? Sa du nåt?

tjohoo

skutteli skutt

underbart sa Bollnäsa

Älsa ligger på bordet med tassarna o kollar ut

Ligger o dricker vatten=)



Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards