Älsa & Ästher

Alla inlägg den 17 april 2009

Av Annica - 17 april 2009 14:51

I morse kom Ylva och Pettersson på besök...när dom gått så satt jag mej på trappen och tog lite "frisk" luft=)....Ästher och Älsa var inne, Ästher började hoppa på dörren och ville ut men jag tänkte att jag väntar tills hon slutar hoppa innan jag öppnar! Hon hoppade några gånger sen slutade hon. Då tog jag tag i handtaget......kändes som att jag var med i dolda kameran=) den var LÅST!!!!! Bollnäs hade låst mej ute.....jag tänkte att jag går in på baksidan för jag har väl altandörren olåst...icke...den hade jag själv låst! Såg att grannen Anneli var hemma och dom har ju nyckel in till oss...skönt tänkte jag....det var bara det att vi hittade ingen nyckel som passade den var försvunnen=)))) men som tur är så har min mamma en nyckel också och hon bor bara en liten bit bort så jag fick knalla dit och hämta den...pust.... ja annars hade Kenneth fått åka hem från jobbet och öppna, helt otroligt vad Bollnäs kan!!! Och ändå har vi ett lås på dörren som man måste skruva på för att kunna låsa, men antagligen så var låsvredet vridet så precis att när hon hoppade så lyckades hon vrida om!!! Ja nu vet jag att hon inte bara kan öppna dörrar hon kan även låsa dom=)

dragkamp

vill ha samma grej

 Pettsson vill bli jagad

snygg Pettersson

snygg Pettersson igen

jag tror bestämt att han tigger=)

wiiihooo nu busar vi

rull med liten Pettersson

mera dragkamp

stackars Pettersson Älsa står på hans svans=)

såå oskyldig..vaaa får jag inte ha den här?=)

Bollnäsa har bitit sej fast

tugg tugg på Älsas ben

Ästher har sin psykblick som betyder att nu ska vi busa

flickorna på jungfrugatan=)

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards