Älsa & Ästher

Alla inlägg den 12 april 2009

Av Annica - 12 april 2009 17:42

Tog med vovvorna till "nalle" skogen men som tur var så såg vi inte röken av eller spår efter honom så han sover nog än=)

Men jesus amalia vilket röj på Älsa och bollnäs=))) snacka om att dom trivdes....fullt ös medvetslös är bara förnamnet! Skönt att se, bollnäs bada även fötterna och drack en massa vatten i ett dike men det såg då rent ut så hoppas att hennes mage pallar...men vad ska jag göra då?? Munkorg i skogen kanske;) Härligt väder idag med och jag har inte gjort ett skvatt förutom skogsvändan då....har inte orkat...har varit upp med bollnäs inatt och sen tyckte hon att vi skulle gå upp 05:15=))))

Iallafall så har jag och bollnäsa fått vårat första varsitt myggbett=))) kliar dödsskönt=)))) jag fick mitt på fingret och hon naturligtvis på näsan=)

Nej nu ska jag göra en sallad för vi ska grilla..mmm...ska bli gott..ja förhoppningsvis då!!

bus i soffan...jag sitter i hörnet=)

nu börjar det bli tungt med bollnäs i knät

galna

mitt goa troll

Älsa pälsa har dubbelhaka=)

skönt i skuggan

öööö är det lördag eller söndag undrar Älsa

aha söndag var det...zzzz...

 aaaaaa nu biter jag dej=)

tjohoo en galen bollnäsa

Ooh Yeeeaah säger Älsa pälsa


Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards