Älsa & Ästher

Alla inlägg den 7 april 2009

Av Annica - 7 april 2009 15:15

Ästher får stanna en natt till i Falun! Hon hade kräkts lite på förmiddagen, veterinären sa att det kunde vara magkatarr eftersom hon hade så lite i magen så nu hade dom satt in magmedicin få se vad som händer. Hon får ju mat i små små portioner. Men hon vägrar att bajsa där....hon fick gå mycket längre promenader än alla andra men bajsade INTE=( dom hade även gett henne microlax men hon "knep" ihop som han sa, hon skulle få en dos till senare! Dessutom så vägrade hon att kissa ute med dom?!! Hon valde att kissa i sin bur?!!! Han sa att det ABSOLUT inte gjorde dom nåt men han menade att det var väl inte trevligt för henne... STACKARN.....HOPPAS NU FÖR ALLT I VÄRLDEN att jag får hämta skruttan imorrn så hon får bli som vanligt igen=( det kan ju inte vara bra om hon inte bajsar på så långtid heller?? Min syster sa att kanske det sitter fast så hon inte kan.....men det tycker man ju att dom ska veta och tänka på! Ja mycket tankar snurrar just nu i mitt huvud.....fruktansvärt att inte haft henne hemma sen i söndags....tredje natten borta inatt=(. Jag får inte mycket gjort här hemma....Älsa är ledsen och saknar henne också, imorse när vi kom till jobbet så vägrade hon gå ur bilen....hon gjorde så när vi hade tagit bort Signe också. Hon fick ligga kvar en timme, sen ville hon med in och "knappt" äta frukost, sen stog hon och psyk glodde på mej så jag skulle fatta att hon skulle ut, vi tog en promenad och sen när vi skulle in på jobbet igen så var hon åsnan Ior igen så det var bara att öppna bilen och hon hoppade gladeligen in och la sej!

Ja fy sjutton vad detta blev trist....om det nu är pinnar i magen hur sjutton ska jag kunna hålla koll på henne så det inte blir lika igen??


...saknar Bollnästrollet jag.....

kommer hon hem nångång??

Likabra att sova!

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards