Älsa & Ästher

Alla inlägg den 5 juli 2009

Av Annica - 5 juli 2009 18:16

Idag har jag premiärat att bada med hundarna för i år...alltså skulle våtdräkten på=)....jippie den passade även i år=).....tur det då!! Men jag måste säga att jag känner mej som en Olga från typ Ryssland en kulstötare=) har ju inte badat med Ästher sen förra sommaren och då var hon ju en liten skit...i år är hon ju aningens större och det skulle bli spännande att se hur hon tyckte det var att matte var i vattnet...det gick bra men hon var lite förvirrad först innan hon insåg att hon skulle "rädda" mej=)...men jag tog Älsa först...men käre nån hon var så ivrig att hon nöp mej i armen när hon skulle rädda mej=)....hon tjöt på land innan hon fick hämta mej...en viss turbulens uppstod innan vi var på rätt köl igen....såååå ivrig...ajajaj...det gjorde jävligt ont men hon sansade sej tillslut....hon apporterar bra och tar med apporten upp på land...Ästher och apporten då....nää...ja hon sticker som en raket efter den men att ta den med upp på land tycker hon är onödigt=)..Älsa fick hämta den en gång när Bollnäsa släppt den långt från land..men tillslut när hon larvat sej ett tag så tog hon den med upp på land...ja för att sen ta den med ut i vattnet igen=) båda två går inte i från land dom hoppar från bryggan=)))

man ska aldrig aldrig prutta i en våtdräkt=)jag gjorde inte det jag lovar=))

Älsa på väg att hämta mej

 Hon är så snabb att jag fick grabba tag i hennes flytväst

Bollnäs är lite fundersam.. vad ska jag göra nu då???

men matte hallå varför ligger du här?

klappar i händerna åt Bollnäs=)

jaa tjohoo hon räddar mej=)

Älsa kan springa PÅ vattnet hon=)))

duktig att apportera

va??? Ska JAG hämta denna där?

okej då

Ästher var jätteintresserad av and mamman och hennes små

Bollnäs gillar hammocken hon

enda inköpet på loppisen idag...ska ha den i torpet på toan med en kanna och ett tvättfat..bara jag hittar kannan och tvättfatet=)






Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards