Älsa & Ästher

Alla inlägg den 28 juli 2009

Av Annica - 28 juli 2009 09:16

Jag försöker verkligen tänka possitivt nu! Men det är då rakt inte lätt. I natt väckte hon mej med ett skrik...man är så himla maktlös, jag försöker peppa henne när hon har så där ont..hon kommer till mej och sätter sej då så jag ska trösta henne...jag masserar och stryker på henne...det är ungefär som att hon blir lugnare då. Vi la oss på soffan då...hon får ju ha den ena soffan för sej själv...jag och Bollnäs delar....som tur är går Bollnäsa ner efter nån timme...jag är som en skruv makaron när jag delar soffa med henne...hon tar stooor plats=). I morse skrek Älsa rejält=( Ästher blir helt snurrig i bollen för hon funderar nog vad som händer med bästa kompisen...just nu känns det som en enda väldigt lång uppförsbacke i väntan på 5 aug.....det är med blandade känslor jag vill att det ska gå fort till det datumet!!! I mitt huvud är det kaos nu....kan inte tänka klart, det snurrar så mycket frågor som jag kanske aldrig kommer att få svar på?!?

finaste Älsa pälsa

slurp

hm...var tog flugan vägen?

kan inte hitta den

vilar i skuggan

så skönt

nu räcker det med fotandet

spinkelinkan=)

"talking to me"?

har upptäckt att soffan är jättebra att stå och spana på

Bollnäsa=)

snyggt Bollnästroll=)


Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards