Älsa & Ästher

Alla inlägg den 16 juli 2009

Av Annica - 16 juli 2009 17:45

Ja Bollnästrollet har nu även namnet klåfingerTroll=)...inget nytt iof..på vår altan har det legat ett låååångt rep ett tag....det är så att karln i huset skulle ha tagit reda på det men som vanligt har det blivit liggande...och denna gång hade jag bestämt att jag INTE skulle plocka bort ännu en grej efter han=)....men vi fick hjälp på traven så att säga=). Bollnäsa har väldigt svårt att låta bli saker och ting...imorse i torpet så hade hon plockat ur "lite" vadd ur täcket hon ligger på innan hon väckte mej=)

Jag har idag börjat att ge Älsa rimadyl...ger henne en kur få se vad som händer...hoppas det hjälper!


Nu några bilder på "klåfingret" tyvärr en del suddiga då jag tog i motljus utan blixt!

hörru Älsa har du sett repet? Ska vi kanske?

nej låt det ligga säger Älsa

näpp då gör jag det själv.....

ojojoj vad ett KlåfingerTroll kan gno=)

dra..dra..dra.....

öööö det var ju jobbigt det här

men nuuu är väl hela repet ute va?!

wihooo kom nu Pälsa så har vi dragkamp!!!

tjohoo...glöm det säger Pälsa

snäääällaaa lek med mej!!!

nähä då leker jag själv=)

Pälsa i sin bädd i torpet=)

åååå vad det kliar





Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards