Älsa & Ästher

Alla inlägg den 8 juli 2009

Av Annica - 8 juli 2009 15:58

I morse när jag kom ut på altan så var det dyblött på två av altandynorna...OCH grusigt...jag förstod att det var Sigge såklart som varit i farten. Men han syndes inte till....jag fick mina aningar att han slagits. Eftersom att vi skulle åka till torpet så gick jag iväg och letade efter han...jag vet var han håller till....i en jordkällare hos en granne=)...det är bara att vissla så kommer han...vissla på en katt...ja han är som han är "byskräcken"! Jag svor faktiskt när han kom...fyyyy så han såg ut!!!! Som ihop torkade dreadlocks...FULLA med fast torkat grus=( Fanns ingen annan råd än att stoppa han i duschen...det gick bra fast jag var själv...tror det rasade av en kubik med grus i badkaret=)...och slagits hade han såklart..ena örat är dubbelt så tjockt och "hål" i huvudet och ser ut som sticksår på ryggen!! Nu ligger han hemma i sängen...där kan han gått vara tills i morrn!

ena dynan

visst è jag snygg i dreads!!

syns inte riktigt hur jävlig han såg ut

"skitkatt"

badkaret

nyduschad...dock utan schampo=))

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards