Älsa & Ästher

Alla inlägg den 13 juli 2009

Av Annica - 13 juli 2009 18:56

I lördags fick jag åka med Nanna och Helena med deras hundar Sheela och Elsa på utställning till Alfta...tack för det=)

Där träffade jag Myras(Ästhers syrra) matte Carina och Ki som också har leonberger...himla kul att få ett "riktigt" ansikte på folk som man bara "pratat" med på nätet=), träffade även "Ozzy o Eddie" Carina men henne känner jag ju redan;)..tusen tack för fikat =)) träffade även Anne-Marie "Bölelejonet Kennel"  "Bollnästrollets" uppfödare..alltid lika roligt att ses och prata=)...ja jag lär väl erkänna att hälsingebor är trevliga=) har förresten som sms signal "jag tycker ta mej fan du börjer  balla ur ja" från filmen Småstadsliv=)) jag blir lika fnissig vara enda gång jag får sms numera=)) snacka om lättroad!!

Nannas Sheela blev BIM i Championklassen...debut i den klassen grattis=)

Nanna och  Sheela

Elsa


 "min" uppfödare Anne-Marie...eller Ästhers uppfödare är det ju;)


Ki längst till vänster med sitt lejon

så underbart fin!!

glada Anne-Marie=)

 finns många snygga leonberger=)

måste också visa hur "Bollnäsa" sover=)

med mattan i munnen...så gör hon ofta=)) mitt goa "kocko troll"=)



Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards