Älsa & Ästher

Alla inlägg den 25 juli 2009

Av Annica - 25 juli 2009 05:44

I natt har jag sovit på golvet....Älsa la sej i en av sängarna igår kväll halv 11 efter att ha vankat av och an länge, hon somnade så då fann jag ingen annan råd än att ta en madrass som jag hade och la den på golvet och la mej där...vi har ju varsin enkelsäng här i torpet och har inte satt ihop dom som dubbelsäng så då får man inte plats bredvid en vovva=). Men mej spelar det då ingen roll...jag gör allt jag kan för att hjälpa henne. Hon har sovit till halv 4 nu i morse så det känns så skönt att hon sovit några timmar iaf! Men nu har hon så svårt att komma till ro...jag förstår att det molvärker hela tiden=(....tycker så synd om henne då hon inte kan ligga ner och ha det bra. Jag är så ledsen, frustrerad och arg på detta helvete...VARFÖR kan hon inte få må bra?! Vara en glad Älsa pälsa som kan göra allt hon vill....hon är otroligt kontaktsökande...följer mej överallt och vill vara nära...! Det skär genom hjärtat på mej när hon har ont och hon tittar med sina kloka ögon på mej undrande......

dom har fått en gammal margarinlåda som matbord

blev kanonbra..lagom ät höjd

Bollnästrollet tycker inte det är kul när bästa Älsa kompisen inte kan leka


Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards