Älsa & Ästher

Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Annica - 1 februari 2010 04:07

Det har varit en sån där ränna ute natt inatt..först Älsa och sen Ästher och sen Ästher igen så nu gav jag upp! På med kaffe och här sitter jag. Känner mej helt ur form, det som är possitivt är att det "bara" är - 13 gr ute, men det känns kallt inne så nu har jag satt på mej täckjacksvästen utanpå min tröja  

Det funkar jättebra med volvon och vovvorna iallafall, Älsa lägger sej direkt men Bollnäsa vill gärna sitta och spana hon...ser lite kul ut för det ser ut som hon har gamnacke där hon sitter, men efter en stund så lägger hon sej också!

Igår åkte vi med vovvorna till vibberboberget, det ligger högt och är jättefin utsikt. Men det var ju så kallt så det blev ingen längre tur, jag hade dubbla täcken på Älsa, funkar jättebra med det tunna nättäcket under det andra. Jag provade att släppa Älsa men det gick inte för Bollnäsa var i sitt superesse och Älsa hakade på ut i djupsnön och det får hon inte för det är då hon brukar pipa till när hon måste kämpa på i snön, så det var bara att koppla henne. Och jag är rädd att hon ska få så där super ont igen nu när det är kallt och då ska hon absolut inte pulsa i snön.

Så fint här uppe med mycket snö och fin utsikt

lugnt och fridfullt...

eller det var fridfullt innan jag släppte snömonstret lös




hihihi hon har en stor snömule

okej sa Älsa jag ska ta det lugnt...

vi ska bara gå på vägen...

vadå får inte pulsa i snön??

det gör jag ändå....

okej det kanske var för djupt...

wihooo...håll er undan

skit också nu åkte onödiga kopplet på

och nu blir det "bara" bilder på denna..kommentarer överflödiga, se själva













                                   

     

                                      

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards