Älsa & Ästher

Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Annica - 20 februari 2010 07:42

Vet snart inte vart jag ska göra av snön! Har varit ute nu och skottat i pyjamasbrallorna och det var lite kallt, det är tur att snön är lätt. Vi ska försöka att åka upp till torpet en sväng för jag måste fylla på mat åt fåglarna där. Och då kan Bollnäsa få härja i snön så hon kanske blir lite trött.


lite busbilder

tänk att det är så kul att ligga och bus tugga på varandra

Kenneth försökte prata i telefon när det busades  

jag tänker på ett citat av lilla My.."akta dej så jag inte kommer och biter dej i benet"

Älsan är "knasglad" då hämtar hon skor..eller tv dosan eller min mobil

Älsa lyfter på benet i förhoppning att slippa känna på Bollnäsas gaddar

Bollnäs berömda bensprattel

en riktig knasvovva


hihihi...

söt som få                                  

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards