Älsa & Ästher

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Annica - 2 februari 2012 18:22

Och det får vi fortsätta med ett bra tag antagligen, Trombocytvärdet(blodplättarna) var på rätt sida strecket så att säga men på gränsen så kortisonet måste vi fortsätta med i samma dos, levervärdet är fortfarande för högt men det har iaf sjunkit tack o lov, men sen var det två andra värden som det ena var för högt och det andra för lågt, troligtvis en allergisk reaktion...kan vara en del av sjukdomen men jag läste här om dagen vad dom här bra tuggtabletterna som hon verkligen gillade som är för levern, jag bytte ju ut dom för det var ju så mycket enklare att ge tabletter som får tuggas och är "goda" mot dom blå som inte vare sej får krossas eller delas....ja iaf så innehåller dom "chicken flavor" kyckling smak....och det var ju en allergireaktion hon fick av kyckling en gång förut...så det kan vara det...så nu blir det dom blå illaluktande tabletterna istället...och återbesök nästa torsdag, ja det kommer vi väl få fortsätta med ett bra tag även efter att värdena blir bra för jag kommer ju vara ängslig fortsättningsvis också..............................  

mm....en kråka...är nog god..så komsi komsi....

Cujo? Nej då bara Märta Maräng som tigger

ser ni....Älsan vill gå rakt fram och jag "hitåt"....suck......hon låtsas som att jag verkligen inte finns  


allt sker med mutor när man ska få Älsa att vara med på noterna 

och ett stackars BollnäsTroll som tycker att kontorsjobb är det värsta som finns 

stenar är bra...

då ser man långt

vilket knepigt väder det var när jag och Bollnäsa var ute och åkte spark

sol och storm o snö....

jisses jag fick kärring frissa ju säger Trollet 

och ser nästan men bara nästan ut som tele2 fåret..(telepriskontrollen)  

 

jaaa visst är det roligt Bollnäs i stormen försöker jag peppa henne  

i ärlighetens namn tyckte inte jag heller det 

                                               

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards