Älsa & Ästher

Alla inlägg den 22 februari 2012

Av Annica - 22 februari 2012 11:59

att berätta så det blir bilder i stället


BollnäsTrollet har så svårt att tolerera att Sigge ligger ute i hallen och leker så hon kom farande och tryckte fast han mot dörren innan jag fick stopp på henne...men VARFÖR smäller han inte till henne så hon slutar??

efter en mangling av ett BollnäsTroll är det skönt att softa i badkaret, förövrigt samma stil som bollnäsa 

att fota en katt ÄR svårt...inte som en hund där man kan vifta med en godis och dom går med på det mesta

så det gäller att vara snabb

för helt plötsligt.....

har han fått nog 

efter en stund hör jag ett fasligt liv i trädet, han hade klättrat upp i det och skatorna gillade inte det

shit sa Sigge bäst att dra

vänta du bara sa han till fru skata  

vad ser du för nåt då??

ojdå...grann Nalle hade visst hamnat i rävens käftar och ligger i hästhagen,och hade behandlat honom rätt så hårt..tror inte grannarna vill ha Nalle tillbaks nu 

stanna där nu och var riktigt fina flickor

wihoo klick betyder ALLTID godis

sa du godis!!!!! DÅ kommer jag

hoppsan Kerstin....

BollnäsTrollet fick sån där knastrollsidiotryck och anföll mej om o om igen...

Då fick jag hjälp av Märta Maräng som sa...

NU räcker det... 

jag anfaller min matte hur mycket jag vill så det så...

hahaa GLÖM det

sa hon som bestämmer i slutändan 

                                                  
              

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards