Älsa & Ästher

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Annica - 7 februari 2012 08:51

fick en pytte liten aning om att det kanske inte dröjer allt för länge tills våren helt plötsligt dyker upp  tycker det kändes så skönt i luften nu på morgonen! Vasaloppet om drygt 3 veckor sen blir det vår, ja jag åker inte själv, kör loppet i soffan med en brakfrukost istället, enda gången på året Kenneth och jag äter frukost ihop  han äter inte frukost annars! MEN det gör jag  annars blev jag nog inte lätt(lättare) att tas med, sen jag slutade röka...oj snart 2 år sen (mars) då är jag hungrig direkt jag vaknar på morgonen. Hahaha nu pratar jag om våren och tittar ut och helt plötsligt vräker det ner snö..eller det snöar iaf   

wihooo en faslig fart på Märta Maräng i söndags   

så roligt att se  

och denna här är det ju jämt fart på   

här skrattar Märta på sej för.....

för att BollnäsTrollet har snöpulat sej själv  

grr..sluta skratta åt mej...

annars ska jag kalla dej för tjock Märta        

jag är INTE alls tjock

hm....

  

  

  

  

 

Bollnäsan har hämtat pinnen som jag "tappat" provade lite intervall (det var roligt AnnMargret tack för tipset)

  Sigge har sin leka med kängan o mattan tid

  varje kväll fortfarande  

 

och Älsan snuttar lite innan john blund kallar,         

  


     

        




        

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards