Älsa & Ästher

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Annica - 8 februari 2012 18:51

för många bilder och rådjur  

dom har slutat vara rädda för mej..men det är klart vem är rädd för mej 

oj vad konstig denna blev....såg ut som siamesiska syskon nästan      

men å sa bocken den där dryga människan fotar nu igen

henne har jag kli på  

bättre fly ....  

aaaaaaaaaaa FÖRSVINN era luspudlar 

förbaskat att denna gärsgård är 1,80 cm hög.....

men jag ska träna ännu mer...

hehe "some day"

ska sitta och filura och se om dom kommer igen  

äsch sa Älsan tagga ner ...

bäst att kolla så dom inte har gömt sej här

bäst att valla av gården....


men orka...

mm här har dom lämnat "godis" kulor åt oss...mums






här sprang hon som en tok då fick jag ett mobilsamtal att det synts vargspår inte så långt bort...stackars varg tänkte jag OM Bollnäsa skulle sett han  nej då klart att vi inte vill möta den när jag har dom lösa..men annars är vi inte det minsta rädda 

öh får jag en karamell nu tack...

nänä... får äta snö i stället....



Nu vill jag faktiskt gå hem.....

i morrn bitti är det veterinärbesök igen.......

  


     

     

                             

          

  

                     

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards