Älsa & Ästher

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Annica - 13 februari 2012 10:13

Ja vilken toppendag det var igår, strålande sol och så skönt   gick en timme och Älsa ville med hela tiden, annars så går hon med en bit sen får jag gå hem med henne och sen fortsätta med BollnäsTrollet  sen var vi bara ute och sen grillade vi korv..så gott det är, tycker ju vovvorna också...., givetvis så äter dom också grillad korv, men dom skulle nog äta allihop om dom fick! Sen tog jag o BollnäsTrollet sparken och "gled" runt på isen en timme så gissa om hon sov skönt igår kväll.  

trodde att rådjuren "flyttat" från torpet då vi inte såg dom varken fre eller lörd...jomen tjena på söndag kom dom springandes när Kenneth åkte iväg med bilen, dom trodde nog att nu är det ingen kvar..hehehe..MEN det var det

       


jaha och vad har du "hittat" som verkar så gott?

Det är lakritskulor sa Älsan, kolla tungan så ser ni  

snö är mums att svalka sej med efter en runda att leta rådjur

mitt alldeles egna lilla GremlingsTroll från Bollnäslandet  

jag vinner säger BollnäsTrollet  

jaha och vem bryr sej sa Märta Maräng  

jag "tappade" min vante och skickade Bollnäsa att hämta den..MEN titta vem som hänger på  

Bollnäsa är ju så klart snabbare......

men törs inte ta den  

för Märta kopplade på "Evils eye"    

här matte har du din vante  

nämen nämen kolla kolla ett äpple till mej....

komsi så ska jag äta upp dej..

men skit matte har hängt det på tok för högt  

men kom nu då matte vi ska äta korv nu

får jag presentera våran nya familjemedlem...en 2 årig nordsvensk som ska bli travare när han blir stor  

vi är ett gäng som ska äga den ihop....han var så pussig o go så det blev inga bra foton, jag ska ta nya en annan dag  

wow......

såg du matte?? En fågelstek var det  

     

        

        

     

             


     

     


  

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards