Älsa & Ästher

Direktlänk till inlägg 6 november 2008

Pyjamasbyxor

Av Annica - 6 november 2008 15:29

Älsa vill gärna klia sej på såret, eller det är egentligen stygnen som kliar, såg att det är 2 st som trådarna är lite långa på och dom killar henne. Jag vet inte om jag vågar klippa av dom en bit?! Så jag tog fram mina gamla pyjamasbrallor och klippte hål för svansen och satte på henne=) hon blev så himla söt, hon protesterar inte det minsta, har hon aldrig gjort när jag satt på henne kläder på skoj förut, hon är helt enkelt toppen Pälstrollet=) men pyjamasbrallorna åker bakåt så det blir nog inte så bra, ja få se hur det blir, annars har jag ju en sån där man blåser upp ser nästan ut som en badring att ha istället för en tratt som ser ut som en parabolantenn. Nu mår hon riktigt bra och äter som vanligt, känns skönt. När jag var ut med dom så var Morrhoppan en riktig retsticka, hon sprang fram o tillbaka med en fotboll framför näsan på Älsa och morrade och hade sej, ungefär som du kan inte ta mej=)

Snygg mannekäng=)

Visst è jag snygg? =)

Ästher undrar vad i hela friden Älsa har på sej

 
 
Anette med flock

Anette med flock

6 november 2008 16:04

Wow vilken pingla i pyjamasbyxor;)hon är ju supergo ju...kan tänka mig att Ästher är en riktig retsticka:) syns på henne
kram på er

http://www.activeassar.se

 
Lena/Rivervalleys

Lena/Rivervalleys

6 november 2008 17:34

Älsa borde gå som hundmodell :-)

http://www.rivervalleyrussells.com

 
Bittan

Bittan

6 november 2008 18:12

Så söt hon är! Men det är inga problem att klippa av trådarna lite. Är det dom som killas så klipp av en bit, se bara till att inte knuten går upp. Kram!

http://www.alfahonans.se

 
Jossan

Jossan

6 november 2008 19:37

Okej.
Har det hänt något med någon annan hund? Eller känner du kanske han? :/

KRam

http://www.josssaan88.blogg.se

 
Ingen bild

Lillan & Zelda

6 november 2008 20:47

Nämen, herregud så SÖÖÖT!!!=)
Det där skulle ALDRIG Zelda finna sig i...

 
Ingen bild

Sherry

6 november 2008 20:57

Nej men syrran!!!!! Helskön alltså. Kanske inte så dumt med mamelucker när det är kallt, fast jag vet att du har dina pyjamasbyxor av en annan anledning. Å randiga oxå. Jag är mer den blommiga typen. Och röd ska färgen va. Vi hoppas aatt matlusten ska stanna och att allt går åt rätt håll. vi tänker på dig och resten.Nospussar i överflöd
Matte hälsar oxå

 
Maaria

Maaria

6 november 2008 23:00

Va gullig Älsa är.. :)
Skönt att hon protesterar inte det.Dutti Älsapälsa:).Jo när Mimmi blev kastrerad då fick hon "nätkappa" (man kan lägga tyg/trosskydd där såren) Fick från veterinär och det fungerar urmäkt..Själv har aldrig sett förut.Tydligen i Finland använder dom det.Verkar som Ästher sugen testa den fin pyjamasbyxa :D Kram

http://www.landarias.se

 
Carina T

Carina T

6 november 2008 23:14

Oj! Vilken mannekäng!
Hon är då för sät Pälstrollet =)))

Kramisar

http://ozzyeddie.se

 
Britta

Britta

7 november 2008 09:14

Åhhh vad du är söt Stora Älsa.. vi små skickar jätte många pussar till dej och hoppas du snart slipper pyjamas.... Men vi vill gärna se dej som tomte ;)

http://www.englas.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 9 juni 2016 06:39

Torsdagen den 26 maj gick den finaste kattastrofen sin sista rond 16 år gammal   han fick fel med sköldkörteln hypertyreoidism och alternativet skulle vara att börja medicinera honom och åka på täta veterinärkontroller för att kolla att medicinen var...

Av Annica - 28 april 2016 08:44

Ja i tisdags fyllde mitt älskade galna roliga Bollnästroll 8 år!!!! Otroligt vad åren går, men själv känner hon sig nog som en unghund...och det är väl det jag tror att hon är också      men jag minns som igår...vilken terroristvalp hon var  ...

Av Annica - 15 april 2016 06:39

Ja nu är jag trött på mina grannar...     Neeej jag skojar bara   men skulle vilja ha något plankliknande mellan gårdarna, som det är nu innan det blir grönt så retas våra hundar med varandra så man kan bli galen (galnare) jag har min ytterdörr så nä...

Av Annica - 12 april 2016 08:47

Ja idag har jag en skitlista   Nr 1: Kennelhosta som tydligen går här nu Nr 2: Hundägare som har sina hundar lösa som rusar rätt på när man kommer och går med sina egna i koppel    Nr 3 : Bajs   ...Ästher väckte mig kl 3 och skulle akut ut...då...

Av Annica - 11 april 2016 18:24

Ja nu har det gått några månader sen jag skrev något på denna sida, tänker iallafall ibland att jag ska skriva men sedan blir det inte av. I lördags var jag till Ludvika och kollade på hundutställning det var roligt fina hundar och trevligt folk at...

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards