Älsa & Ästher

Direktlänk till inlägg 23 november 2008

Släpp fångarna loss & Hemligt uppdrag=)

Av Annica - 23 november 2008 17:29

Idag så släppte jag Älsa lös för första gången på 16 dagar! Frågade veterinären i måndags och han sa att hon kan hålla sej lugn veckan ut men det ska ju vara läkt nu, så idag släppte jag henne. Blev förvånansvärt lugnt ändå och det var ju skönt, ja hon var ju tvungen att pina Ästher lite=) I morrn ska jag få vara med på nåt kul men jag tänker INTE berätta vad=) jag har blivit inbjuden av en person .......ni kan gott vara lite nyfikna=) kan ju säga att det har med foto att göra iallafall...OCH syrran du SÄGER ingenting för då lägger jag ut bilden som Hampus tog på dej igår=)

Igår när jag skulle lägga mej så låg Ästher på min plats....jag ålade mej ner och la täcket över henne men det brydde hon sej inte om...efter en stund så kom Sigge och ville mysa FAST Ästher låg i sängen???!!! Gissa om det blev varmt och mysigt=) Kenneth skulle ta ett foto men han kan ju inte med min kamera och INTE zoomen så det syns väl inte så bra=). I morse så hade vi nästan sovmorgon....jaa förutom Sigge som skulle ut vid 5 snåret, tyckte jag precis hann somna om då kommer Ästher upp skitglad i sängen och pussade mej i hela ansiktet, jag låtsades inte om henne och tänkte hon går väl ner när hon inte får nån respons.....jo men tjena... pang.....en jätte labb rätt i nyllet så jag såg hela stjärnhimlen=) då gav jag upp och klev upp ur sängen, då var kl 07,20 så för oss var det sovmorgon ju=)

Erkänn Teodorsson att du blev nyfiken? Hihihihi........





 

 
 
Ingen bild

syster yster

23 november 2008 18:17

tänker inte skvallra för jag vill INTE vara med på din blogg som utviknings brud

 
Lillan & Zelda

Lillan & Zelda

23 november 2008 18:20

Teodersson...tror du bara det är Teodorsson som är nyfiken....så har du ALLDELES rätt! För jag är ju INTE ALLS nyfiken!!! Grrr, på dig som säger bara lite!=)
Oj, vad mycket päls Ästher börjar få!

http://hem.bredband.net/b581626

 
Lena/Rivervalleys

Lena/Rivervalleys

23 november 2008 20:58

Men hjälp vad spännande! Det kanske är en ny karriär som fotograf på gång?
Har du sagt A får du allt säga B...klart vi måste få se bilden av Annelie =0)

http://www.rivervalleyrussells.com

 
Ingen bild

Annica

23 november 2008 21:41

Hihihi....jag kanske berättar i morrn beroende på utgången vad jag ska göra =)
MEN gud vad fult jag har i sovrummet...jag VERKLIGEN hatar mina vinröda tapeter.....urk...vill ha nåt annat....kan INTE tapetsera men jag kanske kan lära mej?! Kenneth åker till finland på onsdag och blir borta tills fredag...undrar om jag hinner lära mej tills dess?? Syrran kan du tapetsera?? Hjälper du mej inte så har jag en MASSA bilder på dej=)))) Välj själv=))))
Marita....nämen är DU nyfiken?? Nää tänkte väl det=)
Lena....kanske kanske du får se bilden av Annelie=) beror på om hon hjälper mej tapetsera=)

 
Anette med flock

Anette med flock

24 november 2008 06:00

hahaha ja du vet väl att det där kallas utpressning av syster hihihi och vad gör man inte för att få hjälp...det hade gått jättebra för mig att göra så för min syrra hatar att bli utlagd på nätet:) jasså hon slåss med sina labbar den söta "lilla" Ästher hmm ja hon vet hur hon ska få upp sin matte...fina bilder som vanligt...lycka till med tapetseringen hehehe

http://www.activeassar.se

 
Lillan & Zelda

Lillan & Zelda

24 november 2008 09:52

Jaha, då har du samma känslor för dina tapeter som jag har för mina i sängkammarn...
självklart kan du tapetsera!
Nu ska jag dra iväg till Karlstad sjukhus med Dan igen... Zelda får vara hos farmor & farfar undertiden. Vi höres! och snälla tala nu om vad det är du ska göra, jag spricker snart!!!!!!=)

http://hem.bredband.net/b581626

 
Christel, Herman&Melwin

Christel, Herman&Melwin

24 november 2008 12:12

Vilken morgonpigg Ästher, ha ha ha. En labbe mitt i nyllet och matte kommer upp, ja hon är för go. TUR att alla våra hundar är riktiga sovtutor. Vissa dagar kliver ingen hund (utom Melwin) upp förrän vid 11,00 trots att jag varit uppe sedan 07,00 med barnen som skall till skolan. Melwin är i stort sett den ENDA som gärna går upp och ut på baksidan när vi andra gått upp.
Skönt att Älsa nu får vara lös, kan tänka mig att det spritter i benen.
Klart man blir nyfiken på VAD du skall göra....
KRAM

http://www.petrini.be

 
Ingen bild

Christel, Herman&Melwin

24 november 2008 12:14

Ps... Glömde nämna att det är härliga bilder som VANLIGT..ds

 
Teodorsson

Teodorsson

24 november 2008 18:03

Nä du jag är INTE nyfiken, men om du inte talar om så tvingar jag dig på bandy!

Kramisar!

http://ozzyeddie.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 9 juni 2016 06:39

Torsdagen den 26 maj gick den finaste kattastrofen sin sista rond 16 år gammal   han fick fel med sköldkörteln hypertyreoidism och alternativet skulle vara att börja medicinera honom och åka på täta veterinärkontroller för att kolla att medicinen var...

Av Annica - 28 april 2016 08:44

Ja i tisdags fyllde mitt älskade galna roliga Bollnästroll 8 år!!!! Otroligt vad åren går, men själv känner hon sig nog som en unghund...och det är väl det jag tror att hon är också      men jag minns som igår...vilken terroristvalp hon var  ...

Av Annica - 15 april 2016 06:39

Ja nu är jag trött på mina grannar...     Neeej jag skojar bara   men skulle vilja ha något plankliknande mellan gårdarna, som det är nu innan det blir grönt så retas våra hundar med varandra så man kan bli galen (galnare) jag har min ytterdörr så nä...

Av Annica - 12 april 2016 08:47

Ja idag har jag en skitlista   Nr 1: Kennelhosta som tydligen går här nu Nr 2: Hundägare som har sina hundar lösa som rusar rätt på när man kommer och går med sina egna i koppel    Nr 3 : Bajs   ...Ästher väckte mig kl 3 och skulle akut ut...då...

Av Annica - 11 april 2016 18:24

Ja nu har det gått några månader sen jag skrev något på denna sida, tänker iallafall ibland att jag ska skriva men sedan blir det inte av. I lördags var jag till Ludvika och kollade på hundutställning det var roligt fina hundar och trevligt folk at...

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards