Älsa & Ästher

Direktlänk till inlägg 28 november 2008

Så himla less

Av Annica - 28 november 2008 09:33

Ja jag håller på att bryta ihop på denna j-la lera vi har ute på gården!!! Ästher ränner ju som en skottspole in o ut och då blir det lerigt=) Jag hinner ju inte torka av henne varje gång eller snarare har ingen lust=) Och hon ligger ju gärna i soffan med dessa mysiga lort tassar!! Jag skurade soffan igår och smorde in den med sånt där medel och kom på att jag lägger i stora handdukar och klämmer fast dom så måste det ju hjälpa till att hålla den ren.......mmm........i 3 sec fick den ligga orörd, kommer in i rummet och handduken var huller om buller och även i Ästhers mun....hon ser sååååå förvånad ut när jag frågar vad hon gör=) Nu har dom lovat snö i helgen....hoppas det är sant!!!!!!!!


Lort soffan


 JAG??? Nääää!!!!

Jag håller BARA i den=)

Nu ligger jag ju bara här

Älsa ligger och myser hon

Pälstroll

 
 
Lillan & Zelda

Lillan & Zelda

28 november 2008 13:11

Nämen så söt man kan vara då med handduk i munnen=)))
Älsa ser så där exemplariskt duktig ut där hon ligger i soffan PÅ handduken=)

http://hem.bredband.net/b581626

 
Anette

Anette

28 november 2008 15:07

hahaha såå söt hon är ser så jäkla oskyldig ut...Älsa ser ut att ha det gott:)
Kram på er och hoppas att snön kommer

http://www.activeassar.se

 
mia

mia

28 november 2008 15:18

så går det om man ska ha hundar i soffan! Hundar ska vara på golvet o inget annat!! hm.... ... . .Eller hur ????
7 månader, ja var tar tiden vägen? Snabbt som attan går det!
kram på er

http://www.familjennorman.se

 
Anette

Anette

28 november 2008 16:17

ja Ebba väger 7 Kg och Assar och Peach väger typ 7,8 kg mina katter vägde en del de oxå...killian är en liten kotte än sköönt
Ha en skön kväll med dina pälstroll

http://www.activeassar.se

 
Bittan

Bittan

28 november 2008 16:17

Håller med dig, denna förbannade lera och grus. Ett par minus och allt är så rent och fint. Men jag tycker att katterna är värst. 3 stora lurviga saker som promenerar på köksbänkar, spis och bord. Hundarna håller sig ju på golvet åtminstonde, ja inte de två små då, men alla landseer i alla fall. Ja inte Beyla då, hon ligger ju ofta i soffan i datarummet. Hmm, några håller sig bara på golvet i alla fall, typ tre stycken av nio! :)

http://www.alfahonans.se

 
Bittan

Bittan

28 november 2008 17:04

GLÖMDE ju önska er en mysig 1:a advent, förhoppningsvis utan lera då. :)

http://www.alfahonans.se

 
Ingen bild

Sherry

28 november 2008 17:23

Vi vill önska eder alla en fröjdefull 1:a advent. Ha det gott

 
Maaria

Maaria

28 november 2008 19:07

Jaa jag är less på blöt väder..Bara Zafira som ligger sitt plats på soffan, som du såg bild förut.. Jaa du kan ju köpa typ av soffaöverkast (vet inte va det heter) man kan beställa Halens .. Så det e bara sätta på hela soffan och lätt att tvätta.det tror jag fungerar bättre än handduk:) Ha en trevlig 1a advent.

http://www.landseer.blogg.se

 
Lillan & Zelda

Lillan & Zelda

28 november 2008 19:30

Jäpp, jag har köpt fällar men de är nog snart luddlösa de åxå snart efter att jag sitter och gnuggar rumpan där=)
Ha en mysig 1:a advent ni åxå!
Första året på länge som jag fått upp stakar och stjärnor i tid, till och med två dar förtidigt! Det är nog rekord tror jag, brukar vara typ en vecka sen...

http://hem.bredband.net/b581626

 
Ingen bild

Lena/Rivervalleys

29 november 2008 10:53

Ha en skön adventshelg tillsammans med familj och lertroll =0)

 
Ingen bild

Carina & Karisma

29 november 2008 19:18

Hej i stugan!
Vill önska er en fin första advent-men utan snö då tyvärr! Känner så väl igen problematiken med leriga tassar(trots att man försöker torka av dem)och tillstånd att vara i soffan...Härliga bilder på Älsa och Ästher-som vanligt!!
Ha det gott/Kramar från Carina & co. i Norberg

 
Carina T

Carina T

29 november 2008 19:55

Vi vill önska er en trevlig advent!
Är du säker på att det är hundarna och inte husse?

Kramisar!

http://ozzyeddie.se

 
Marie o Urkho

Marie o Urkho

29 november 2008 20:46

Ha ha ha... Som man bäddar får man ligga! Ha ha ha... Och Ästher gillar väl soffan bäst utan underlag. Ha ha ha...

Vill önska er alla en trevlig första advent!

Kramar

http://www.horby.nu/ahlman

 
Lillan & Zelda

Lillan & Zelda

29 november 2008 22:34

Har det snöat hos er idag? Vi har bara fått regn, MASSOR av regn! Lera och gägg överallt och jag får tvinga ut Zelda:(

http://hem.bredband.net/b581626

 
carina jonsson

carina jonsson

29 november 2008 22:47

Kikar in och önskar er alla en trevlig första advent =) Kramar om.Carina & Myra

http://www.svartangel.zoomin.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 9 juni 2016 06:39

Torsdagen den 26 maj gick den finaste kattastrofen sin sista rond 16 år gammal   han fick fel med sköldkörteln hypertyreoidism och alternativet skulle vara att börja medicinera honom och åka på täta veterinärkontroller för att kolla att medicinen var...

Av Annica - 28 april 2016 08:44

Ja i tisdags fyllde mitt älskade galna roliga Bollnästroll 8 år!!!! Otroligt vad åren går, men själv känner hon sig nog som en unghund...och det är väl det jag tror att hon är också      men jag minns som igår...vilken terroristvalp hon var  ...

Av Annica - 15 april 2016 06:39

Ja nu är jag trött på mina grannar...     Neeej jag skojar bara   men skulle vilja ha något plankliknande mellan gårdarna, som det är nu innan det blir grönt så retas våra hundar med varandra så man kan bli galen (galnare) jag har min ytterdörr så nä...

Av Annica - 12 april 2016 08:47

Ja idag har jag en skitlista   Nr 1: Kennelhosta som tydligen går här nu Nr 2: Hundägare som har sina hundar lösa som rusar rätt på när man kommer och går med sina egna i koppel    Nr 3 : Bajs   ...Ästher väckte mig kl 3 och skulle akut ut...då...

Av Annica - 11 april 2016 18:24

Ja nu har det gått några månader sen jag skrev något på denna sida, tänker iallafall ibland att jag ska skriva men sedan blir det inte av. I lördags var jag till Ludvika och kollade på hundutställning det var roligt fina hundar och trevligt folk at...

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards