Älsa & Ästher

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Annica - 16 januari 2012 19:30

Var och tog ett nytt trombocyt prov på Älsa idag...tog provet och åkte hem med Älsan så slapp hon vänta, sen gick jag tillbaka för att få svaret, utanför står det en polisbil, i bilen satt det en hund för den skällde när jag närmade mej så jag tror bilen hoppade några meter, en riktig gullvovve  när jag kom in så var ena dörren stängd till behandlingsrummet så jag satte mej att vänta..efter en stund så öppnas dörren och min veterinär kommer ut och bakom ser jag en polis och....en chihuahua....förlåt men det såg såå skojigt ut och för en sekund hann jag tänka..mäh har polisen bytt ras men nää då det var en annan matte där inne också som inte alls hörde till polisen, sen kom polisen in med en betydligt större schäfer...nästan så jag drog åt mej benen när dom gick förbi 

Älsans prov är fortfarande för lågt men på väg uppåt..det var 132 idag, ska tillbaka på torsdag för nytt prov och ska även kolla om dom andra proven bla levervärdet som dock var bra första gången vi tog dom, men eftersom jag tyckte att Älsans mage var en aning spänd igår så sa han då tar vi om det provet på torsdag!   Kanske det bara beror på vätske ansamling men jag tyckte mej se en bekymrad min hos veterinären idag...ikväll så när jag skar upp gurka så tigger ju som vanligt BollnäsTrollet som älskar gurka....Älsa äter inte gurka...men tiggde även hon så jag gav henne ...och hon åt upp...stackarn är ju super sugen av all kortison hon äter...lilla pluttan hoppas hon slipper det snart och blir frisk!!!!!!!!!!!!!!!!


kompisarna  

ibland vill Älsan va för sej själv..då lägger hon sej så här   

sitt still....

eller nääää 

fröken speciell med en speciell min

go Bollnäsa

                 

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards