Älsa & Ästher

Direktlänk till inlägg 28 januari 2012

I torpet

Av Annica - 28 januari 2012 18:40

är det segt att blogga.....och jag har inget att skriva....


håller koll så ingen obehörig råkar vara på gården

tigger....

tigger.....

stor tigger....

mega tigger


kameraklick betyder ju godis...suck...

mums

testar isens hållbarhet på bäcken



flört flört


                

               

    

   
 
 Rudi

Rudi

28 januari 2012 22:15

Vilka fina foton på mina största favodamer! Det behöver inte stå nåt om er, det räcker att njuta av er skönhet!

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Lena Backman

Lena Backman

28 januari 2012 22:50

Klart man måste ha koll på gården. Det finns väl både förargliga skator och retsamma rävar att spana på :)

http://brindberg.blogspot.com

 
Ingen bild

Carina Sundberg

29 januari 2012 08:33

Nu äntligen fattade jag vad du menar när du skriver att ni tränar klicker! Det är kameraklicker :)))))))) Bra jobbat!

 
Yvonne R

Yvonne R

29 januari 2012 18:36

Det behövs inte så många ord, dina bilder talar ;)
Go söndagskväll

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Ann-Margret & Vinja

Ann-Margret & Vinja

30 januari 2012 10:12

Ja visst är det så att ibland så har man absolut ingen aning om vad man ska blogga om....Då är det ju perfekt om man har lite villiga fotomodeller att fylla ut bloggen med :)

Blev ju en massa fina bilder på tjejerna :)

Jo det var attans segt att jobba 2*8 timmar en en dag. Men jag var faktiskt nästan mera trött i söndags morse när kl ringde 8, hade ju en till em att göra så då är jag ju tvungen att gå upp i tid så vi hinner att gå nått.
Men det var det värt för att slippa jobba alla 3 nätterna utan att det bara blev 1 natt. Får väl se hur trött man är från nästa måndag då.....Då ska vi börja jobba 3-skift o då gör vi 4 nätter var 3:e vecka och är bara ledig 2 dagar :S Gissa om man kommer vara seg då :(

Hoppas att ni får en skön dag idag :) Solen lyser här idag också, ska bli så härligt med promenad sen.

Kram

http://heratorpetsvinja.minwebbplats.se

 
Lillan

Lillan

30 januari 2012 17:59

Man behöver inte skriva så mycket när man har så fina kort!
Kram!

http://vattenhunden.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 9 juni 2016 06:39

Torsdagen den 26 maj gick den finaste kattastrofen sin sista rond 16 år gammal   han fick fel med sköldkörteln hypertyreoidism och alternativet skulle vara att börja medicinera honom och åka på täta veterinärkontroller för att kolla att medicinen var...

Av Annica - 28 april 2016 08:44

Ja i tisdags fyllde mitt älskade galna roliga Bollnästroll 8 år!!!! Otroligt vad åren går, men själv känner hon sig nog som en unghund...och det är väl det jag tror att hon är också      men jag minns som igår...vilken terroristvalp hon var  ...

Av Annica - 15 april 2016 06:39

Ja nu är jag trött på mina grannar...     Neeej jag skojar bara   men skulle vilja ha något plankliknande mellan gårdarna, som det är nu innan det blir grönt så retas våra hundar med varandra så man kan bli galen (galnare) jag har min ytterdörr så nä...

Av Annica - 12 april 2016 08:47

Ja idag har jag en skitlista   Nr 1: Kennelhosta som tydligen går här nu Nr 2: Hundägare som har sina hundar lösa som rusar rätt på när man kommer och går med sina egna i koppel    Nr 3 : Bajs   ...Ästher väckte mig kl 3 och skulle akut ut...då...

Av Annica - 11 april 2016 18:24

Ja nu har det gått några månader sen jag skrev något på denna sida, tänker iallafall ibland att jag ska skriva men sedan blir det inte av. I lördags var jag till Ludvika och kollade på hundutställning det var roligt fina hundar och trevligt folk at...

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards