Älsa & Ästher

Direktlänk till inlägg 18 januari 2012

En bock in löööve;)

Av Annica - 18 januari 2012 18:55

Jag o Älsan gick förbi bockarna bruse idag  ja eller vad dom är...stannade och sa till Älsa men ska du inte hälsa?? Hahahhaaaaa skulle ALDRIG falla henne in såg det ut som...bocken såg ut som han tänkte komma ut genom staketet när han såg Älsan..jaa han såg ut som han blev kär 

nämen tjeeena bruden sa han...

säg vill hon inte ha en puss kanske??

en liiiten bara?

urk sa Älsan o sneglade på han...

sen låtsades hon inte om som han fanns   

nej tack sa Älsan jag pussas inte med bockar 

men åå nääeee Sigge.....

jomen serru matte bregott är grejer det...

min päls glänser liksom när jag får slicka av smörkniven

mjaaauu o slurp

                                

 
 
Stella o Doris

Stella o Doris

18 januari 2012 22:39

Tycker Älsa gör rätt som håller sig ifrån Bocken, han ser lite för på ut:-)

Doris hejjar på Sigge, själv dyker hon in i diskmaskinen så fort den öppnas, smörknivar är ju det bästa som finns!

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Marrón med Panter och Astrid

Marrón med Panter och Astrid

19 januari 2012 06:37

Bregott är grejen! Sigge har rätt.
Här diskar vi alltid ur paketen när den är slut

http://www.sofielundilerdala.se

 
Malin

Malin

19 januari 2012 06:50

Haha vilka underbara bilder :) Och klart bocken blev lite kär i sötaste Älsa :)
Underbara bilder på missen också!
kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Wille

Wille

19 januari 2012 15:24

Du Älsan, den där ser ut som om han ville pussa dig. Förstår i alla fall om du inte vill gå nära honom. Inte för att han ser farlig ut, men de där hornen är nog inget att löeka med "om" han skulle bli arg.
Hoppas du piggar på dig snart.

http://willebuz.blogspot.com

 
Lena Backman

Lena Backman

19 januari 2012 18:10

Men vilken charmig herre...jag skulle gärna gett honom en pöss :)

http://brindberg.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 9 juni 2016 06:39

Torsdagen den 26 maj gick den finaste kattastrofen sin sista rond 16 år gammal   han fick fel med sköldkörteln hypertyreoidism och alternativet skulle vara att börja medicinera honom och åka på täta veterinärkontroller för att kolla att medicinen var...

Av Annica - 28 april 2016 08:44

Ja i tisdags fyllde mitt älskade galna roliga Bollnästroll 8 år!!!! Otroligt vad åren går, men själv känner hon sig nog som en unghund...och det är väl det jag tror att hon är också      men jag minns som igår...vilken terroristvalp hon var  ...

Av Annica - 15 april 2016 06:39

Ja nu är jag trött på mina grannar...     Neeej jag skojar bara   men skulle vilja ha något plankliknande mellan gårdarna, som det är nu innan det blir grönt så retas våra hundar med varandra så man kan bli galen (galnare) jag har min ytterdörr så nä...

Av Annica - 12 april 2016 08:47

Ja idag har jag en skitlista   Nr 1: Kennelhosta som tydligen går här nu Nr 2: Hundägare som har sina hundar lösa som rusar rätt på när man kommer och går med sina egna i koppel    Nr 3 : Bajs   ...Ästher väckte mig kl 3 och skulle akut ut...då...

Av Annica - 11 april 2016 18:24

Ja nu har det gått några månader sen jag skrev något på denna sida, tänker iallafall ibland att jag ska skriva men sedan blir det inte av. I lördags var jag till Ludvika och kollade på hundutställning det var roligt fina hundar och trevligt folk at...

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards